Czwartek, 20 stycznia 2022
Imieniny: Fabian, Sebastian
pochmurno
2°C

Stosowana Polityka Jakości

Polityka jakości:

Politykę Jakości Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Nowej Soli wyznacza Klient i jako jedyny arbiter weryfikuje, potwierdza i określa nowe kierunki rozwoju.

Nasza misja:

Zdobycie statusu skutecznego, profesjonalnego i niezawodnego operatora usług branży wodno-kanalizacyjnej.

Nasza wizja:

Zaspokajanie potrzeb naszych Klientów poprzez ścisłą integrację działań gospodarczych, ekonomicznych, społecznych.

 

Pełne zadowolenie Klienta z jakości świadczonych usług jest naszym nadrzędnym celem. Osiągnięcie tego celu jest możliwe dzięki przestrzeganiu następujących zasad:

  • Nieustanne doskonalenie naszych usług. Stałe dążenie do minimalizacji prawdopodobieństwa popełnienia błędów w procesie realizacji usługi, co pozwala na postrzeganie naszego Zakładu jako firmy profesjonalnej i przyjaznej Klientowi.

  • Zawieranie umów jedynie z najlepszymi dostawcami.

  • Świadczenie usług wymagajacym, wiarygodnym Klientom.

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu.

  • Unowoczesnianie sprzętu i infrastruktury.

  • Zapewnienie warunków, w których wszyscy pracownicy aktywnie włączają się w działania na rzecz doskonalenia jakości oraz urzeczywistaniania przemian zachodzących w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Nowej Soli.

Powyższa Polityka Jakości stanowi deklarację, że zarówno Zarząd, jak i wszyscy pracownicy uznają za priorytetowe zadania wynikające z Systemu Zarzadzania Jakością.

 

Polityka Jakości - wersja z 2018 roku (.pdf - skan).

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!