W celu ułatwienia komunikacji naszym Klientom w sprawie podania aktualnego stanu licznika można wybrać jeden z czterech sposobów:
I sposób
Zadzwoń pod bezpośredni numer telefonu 68 478 51 34 lub 478 51 20 i podaj stan licznika pracownikowi Działu Zbyt i Rozliczenia. Fakturę otrzymasz za pośrednictwem poczty lub doręczyciela MZGK.
II sposób
Przyjdź do Działu Zbyt i Rozliczenia, znajdującego się w siedzibie Spółki przy ul. Konstruktorów 2 w Nowej Soli (pokój nr 8 - parter) i zgłoś stan licznika osobiście. Po wprowadzeniu danych do systemu fakturę otrzymasz od ręki.
III sposób
Zgłoś stan swojego licznika wysyłając e-mail na adres odczyty@mzgkns.pl
Podaj dokładny adres nieruchomości, której dotyczy odczyt oraz imię i nazwisko, ewentualnie numer nabywcy. Fakturę otrzymasz za pośrednictwem poczty lub doręczyciela MZGK.
IV sposób
Skorzystaj z usługi e-odczyt dostępnej na naszej Platformie Usług Elektronicznych
Aby to zrobić:
Załóż konto na Platformie (Instrukcja jak to zrobić dostępna tutaj - kliknij)
Podaj numer Klienta z faktury, numer ostatniej faktury i jej wartość w celu identyfikacji i bezpieczeństwa (zobacz gdzie te dane znaleźć na fakturze - kliknij).
W zakładce e-odczyt wybierz numer wodomierza, dla którego chcesz podać odczyt - wypełnij prosty formularz i wyślij. Po weryfikacji otrzymasz e-mail z informacją zwrotną.
Korzystając z usługi e-odczyt masz dostęp do swojej historii odczytów.