Polityka jakości:
Politykę Jakości Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Nowej Soli wyznacza Klient i jako jedyny arbiter weryfikuje, potwierdza i określa nowe kierunki rozwoju.
Nasza misja:
Zdobycie statusu skutecznego, profesjonalnego i niezawodnego operatora usług branży wodno-kanalizacyjnej.
Nasza wizja:
Zaspokajanie potrzeb naszych Klientów poprzez ścisłą integrację działań gospodarczych, ekonomicznych, społecznych.
Pełne zadowolenie Klienta z jakości świadczonych usług jest naszym nadrzędnym celem. Osiągnięcie tego celu jest możliwe dzięki przestrzeganiu następujących zasad:
Nieustanne doskonalenie naszych usług. Stałe dążenie do minimalizacji prawdopodobieństwa popełnienia błędów w procesie realizacji usługi, co pozwala na postrzeganie naszego Zakładu jako firmy profesjonalnej i przyjaznej Klientowi.
Zawieranie umów jedynie z najlepszymi dostawcami.
Świadczenie usług wymagajacym, wiarygodnym Klientom.
Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu.
Unowoczesnianie sprzętu i infrastruktury.
Zapewnienie warunków, w których wszyscy pracownicy aktywnie włączają się w działania na rzecz doskonalenia jakości oraz urzeczywistaniania przemian zachodzących w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o. w Nowej Soli.
Powyższa Polityka Jakości stanowi deklarację, że zarówno Zarząd, jak i wszyscy pracownicy uznają za priorytetowe zadania wynikające z Systemu Zarzadzania Jakością.