Czwartek, 20 stycznia 2022
Imieniny: Fabian, Sebastian
pochmurno
1°C

Pomiar zadowolenia Klienta

Badanie satysfakcji Klientów stanowi podstawę do doskonalenia naszej działalności. W badaniu zadowolenia Klientów biorą udział zarówno osoby fizyczne jak i podmioty gospodarcze - wybierani losowo. Każdorazowo inna grupa Klientów bierze udział w badaniu ankietowym. Analiza dokonywana jest na postawie ankiet, które po wypełnieniu przez Klientów wróciły do Spółki.

 

Poniżej zamieszczamy link do krótkiej ankiety pomiaru zadowolenia Klienta, zgodnej z funkcjonującym w Spółce Systemem Zarządzania Jakością, z prośbą o wypełnienie. Dziękujemy.

 

 

Ankieta pomiaru zadowolenia Klienta.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!